Een heerlijke stranddag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu Een heerlijke stranddag - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

Een heerlijke stranddag

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

11 Augustus 2010 | Indonesië, Batavia

Deze plek is top, we willen hier graag blijven maar de nacht was zwaar. Voor Zoe was een extra bed gemaakt. Een heel mooi, heel dik matras maar nog in dik plastic verpakt. Daarover heen een dun laken en een kussen. Dat ging dus niet dus ze sliep bij ons in bed. Onder de te kleine klamboe met heel veel muggen, ha ha die kregen ons niet maar ze deze wel de hele nacht een aanval. Zzzzzzoem. We werden wakker en ….het regende keihard. We wisten dat we een nieuwe plek moesten zoeken dus toen het even droger werd sprongen Jeroen en ik op de brommer en Zoe bleef lekker in bed een boekje lezen. Wat een gedoe, niets te vinden. Dus uiteindelijk terug naar de plek die ik gisteren gevonden had, bleek prima alleen een late check in 18.00. Dus even ontbeten, alle spullen overgebracht met de taxi en lekker naar het strand, het weer begon op de knappen. Topdag op het strand. De golven zijn mega. Gisteren zijn hier weer verschillende mensen in de problemen gekomen dus een beetje eng is het wel. Maar Zoe genoot op haar bodyboard (surfen kan echt niet vandaag). Lekkere lunch in strandtent. Leuke mensen ontmoet uit Calefornia. Leuke dingen gekocht. Echt een stranddag. We zijn tot zonsondergang gebleven, heerlijk. Daarna naar ons nieuwe hotel, helemaal goed. Douchen, skypen met Aaf, Eva en Mirte. Ging niet zo goed vandaag, een vertraging op de lijn maar wel komisch. En tot slot eten bij Gado Gado. Duur maar super, super lekker. Om 22.30 plofte we doodmoe in bed. Moeten goed rusten want morgen gaan we naar Waterbom. Joehoe.