We zijn onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu We zijn onderweg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

We zijn onderweg

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

30 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag moest Zoë naar school en wij gingen nog van alles doen in de stad.
Even gauw op de scooter naar Opa Riny (zijn een na laatste dag op de markt voor zijn pensioen) en de laatste boodschappen doen. Maar de scooter had een lekke band dus dan maar met de auto. Dat kostte veel tijd.

Anna kwam nog even fijn spelen voordat de vakantie begon. Al met al gingen we met ontzettend veel haast om 18.30 naar Schiphol om nog net het vliegtuig naar Bangkok te halen. Het was zo megadruk! We kwamen scherp op tijd in Bangkok en dankzij mijn nieuwe reispillen voelde ik mij helemaal top. Zelfs de enorme turbulentie vond ik geen probleem. Dit is nog nooit gebeurd. Misschien moet ik er elke dag 1 nemen.
Helaas niet naar Bangkok, ontzettend jammer maar de situatie is te heftig. De rode hemden gaan steeds heftiger demonstreren en er wordt zelfs met scherp geschoten. Daarom zijn we direct met Bangkok Air doorgegaan naar Ko Samui. Na weer een topvlucht van 1 uur en een kwartier met de taxi naar ons hotel Al’s Resort. We moeten wel even wennen aan de hitte, het is rond de 38 graden.
Maar om 17.00 zaten wij met een biertje, een wijntje en een sprite op het strand en lag Zoe in de zee. Geweldig!

We zijn nog even langs gegaan mij de mevrouwen van de massage, ze kende ons nog van vorig jaar.
En ’s avonds lebben we heel lekker gegeten bij Ark Bar. Dat is echt leuk want daar lig je op bedjes te eten met een klein tafeltje met een kaarsje en lekkere lounge muziek. De maan kwam rood op (het is net full moon geweest) . We hebben Skibbo gespeeld. Nog wel wat moeite met de spelregels,. Gaan we ons nog even verder in verdiepen. Wat een topdag. Om 22.00 uur lekker naar bed, erg moe natuurlijk na zo’n lange dag.