De eerste dag is top! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu De eerste dag is top! - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

De eerste dag is top!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

01 Mei 2010 | Thailand, Ko Samui

Een maffe nacht want we hebben een beetje last van het tijdsverschil. Midden in de nacht toch wel even wakker gelegen. Om 9.00 uur eruit was dan toch weer een beetje lastig. Na een ontbijtje fijn op het strand, wat een luxe. Het water is wel 30 graden. Mmmmmmm. We moeten wel oppassen, insmeren met factor 30 en zo nu en dan onder de parasol. Maar de natuur helpt ons een beetje, rond 14.00 uur pakte donkere wolken zich samen, begon het te onweren en heeft het even 2 uur geregend. Ach, lekker lunchen, even shoppen, koffie drinken, en weer naar het zwembad. Zoe duikt voor de 1001e keer het water in. We hebben Bikram Yoga in de straat dus dat ga ik zo maar eens doen. Zoë en Jeroen gaan een strand wandeling maken daarna omkleden en naar Bondi, een Aussie hangout met wifi. J heeft namelijk de retour tickets in de vuilnisbak gesmeten onder het mom van “zo die kunnen we missen” .
E-mail naar de travelshop gestuurd. Nu maar zien hoe de collega’s van J hiermee omgaan.
Na 90 minuten Bikram Yoga., 25 poses in een ruimte van 40 graden ben ik met een knalrode kop op zoek gegaan naar Z en J. Die zaten inderdaad heerlijk bij de Aussies met afschuwelijke (en keiharde) muziek van Simple Minds, U2 en Queen. Brrrrr, niet echt het loungy Thailand.
Speciaal voor Z gaan we pizza eten. Natuurlijk in de een van de duurste pizza tenten van Thailand. Wel lekker maar wat een geld!! Bij aankomst in de kamer nog even klagen over de nasty smell in the room. Om 21:55 gaan we alle drie slapen, Z zegt dat ze helemaal niet moe is en dat ze nog lezen… Ze valt meteen als een blok in slaap.

• 03 Mei 2010 - 15:36

Eva En Mirte:

Leuk hoor zal er nu ook wel willen zijn maar ja ik en Mirte. Moeten nog even wachten hier in de regen liefst eva!!!!!!!!!!!!!!!

Hee Zoe Simone en Jeroen ik wil heel!!!!!!!!!!! Graag naar Thailand dikke kus van mirte