Nieuwe kamer - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu Nieuwe kamer - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

Nieuwe kamer

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

02 Mei 2010 | Thailand, Ko Samui

Om 7.30 werd Zoe wakker, zie je wel dat ik geen jetlag heb…..ze kruipt nog even bij ons en valt tot 09.15 als een blok in slaap. Het ruikt nog steeds niet echt lekker in onze kamer. We smeren ons in met factor 30, gaan ontbijten en op naar het strand. Het is echt mooi weer en echt heel warm. Bij ons Al’s Resort is het echt helemaal niet sfeervol dus we wandelen naar The Place To Be, en ploffen lekker op bedden, met parasol en koffie. Lekker lounge muziekje op de achtergrond. Af en toe een visser, af en toe iemand met zonnebrillen, armbanden, lekkere ananas, lekkere sate, er trekt van alles voorbij. Zoe zemt, ze snorkelt, ze koopt wat kettinkjes, ze leest een boekje, ze vindt het warm, een echte stranddag. We verbranden hier en daar, het gaat hier echt keihard. Van 13.00 tot 14.3o zitten we bij Ark, we spelen Skibbo en denken dat we de spelregels nu door hebben. En we eten lekkere kip cashew noten en we kijken mensen. Mijn plan is om mensen met tattoo’s te fotograferen. We zien vandaag echt hele bijzondere. Om 16.00 lijkt het beter om uit de zon te gaan. Zoe en ik laten ons heerlijk masseren op het strand, Jeroen leest een boekje onder de bomen. Ammaniti, Het laatste Oudejaar van de Mensheid, kunnen we iedereen aanraden. Daarna nog even lekker zwemmen, douchen en nog een keer klagen over “the smell in our room”. Nu hebben we een nieuwe kamer, supermooi, top. Helaas heeft Zoe oorpijn gekregen. Maar we zitten toch op het strand, warm, windje, wijntje, biertje, shake, straks lekker eten.