Laatste dag Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu Laatste dag Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

Laatste dag Samui

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

04 Mei 2010 | Thailand, Ko Samui

Na het ontbijt eerst even de vissen in de zee gevoerd. Dat is echt leuk want er komt een hele school op je af en ze eten brood uit je hand. Daarna was vandaag een echte stranddag. Voor zover dat hier lukt want de zon is echt heel sterk en het is warm. En hoewel iedereen gewoon de hele dag ligt te bakken zijn wij zeer voorzichtig. Maar helaas toch weer een beetje verbrand. Terwijl we insmeren met factor 30, alleen in de zon zijn geweest van 9.30 tot 12.30 en een groot deel van deze tijd een shirtje aanhadden. Het blijft vreemd.
Zoe speelde in de ochtend met 2 Thaise meisjes, Peng en Lavol. Ze begrepen geen woord van wat ze probeerde te zeggen maar hadden reuze rol. Heerlijk met z’n 3e in de zee. Dat was voor het eerst dat Zoe wilde spelen met iemand die zij niet verstond.
Omdat we dus de hele middag uit de zon moesten zijn we eerst heerlijk gaan lunchen. Daarna aar de SPA voor het vissen avontuur. Met je voeten in een bak met kleine visjes die heel snel je voeten schoon happen. Hilarisch! Wat een maf gevoel. Zoe vond het eerste heel spannend maar daarna heel leuk. Terug op het strand samen een fijne aromatische massage terwijl Jeroen een dutje deed onder de parasol. O ja, wij zijn zelf ondertussen ook in slaap gevallen. We kwamen er toen achter dat we echt voldoende zon gehad hadden en dat we lekker een boekje moesten lezen en vooral onder de parasol moesten blijven. Richting de kamer, douchen en mooi maken want vanavond eten we op een terras op het strand waar ook een Cabaret Show is van travestieten. Dat was vorig jaar een hele belevenis dus we kijken er naar uit. Maar nu zitten we bij Ark, lounge bedden op het strand, het is donker, veel leuke mensen, kaarsjes, harde muziek, een fijne laatste avond op Samui. Morgen naar Phangan dat is leuk. En we lazen in de Bangkok Post dat het in Bangkok wat rustiger wordt. Kunnen we misschien toch nog gaan want we missen het wel. Dat waarbenjij.nu gaat deze keer moeizaam. Uploaden lukt slecht.

• 05 Mei 2010 - 09:55

TMBB:

Tja en dan zitten wij hier in het giga konijnehol terwijl het vannacht gevroren heeft...Ohhh wat klinkt dit allemaal goed (die reispillen wil ik ook overigens)! Ik heb de geur van Thaise curry in mijn neus en Bente en Berber zaten te rillen bij de foto van de visjes. Gaaf hè Zoë, de visjes eten gewoon uit je hand, wat een top vakantie wordt dit weer! Als jullie terug zijn komen jullie de foto's laten zien hoor! Tot gauw en blijf intens ervaren!! XXX TMBB