Full Moon Area - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu Full Moon Area - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

Full Moon Area

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

08 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Vooral Simone had een zware nacht. De 2 bedden schoven uit elkaar en op dat middenstuk lag zij. De airco maakte veel lawaai, de spanning viel steeds uit en als de spanning weer aanging ging de TV keihard aan het de airco ook maar dan op de verkeerde stand. Dit was echt veel te veel betaald voor deze kamer. Maar we kunnen niet weg want je moet vooruit betalen. Het ontbijt was prima. In het restaurant lagen overal Israelisch in de ontbijtzaal hun roes uit te slapen van de half moon party. Ontzettend grappig. We besloten een lekker dagje swimming pool te doen na dat gereis van gisteren.
Supergezellig, zonnen, zwemmen, sapje enz. Waar je ook
kijkt, het is zo mooi. Zoe kreeg een proefduikles met Pien, in het zwembad, een mega avontuur, ze deed het top! Zels elkaar lucht geven ging perfect. We denken erover om echt te gaan duiken op Koh Tao over een paar dagen. De zon is vandaag echt heel heet. Het is alleen uit te houden in het zwembad, hoewel het water dus echt bijzonder warm is. Verder zitten we lekker in de schaduw. Na een prachtige wandeling door de baai valt ons ook op een heel mooi resort naast ons. We besluiten hier te gaan lunchen en toen we even bij de receptie keken wat voor kamers ze hier hebben waren we verkocht. Echt prachtig! En nog voor minder geld dan we nu betalen. We besluiten ons verlies te nemen en direct over te gaan. Superlieve mensen hier, heerlijk eten, echt en Thaise relaxte sfeer. En de kamer is echt top, direct aan het strand. Het is een wijs besluit want in de middag voelde ik (Simone) me echt heel naar. Enorme hoofdpijn, misselijk, brr. Ik heb nog geprobeerd in de spa van het hotel een nek schoudermassage te nemen maar deze was zo enorm hard dat het alleen maar erger werd. Om 18.00 ben ik in bed gegaan en er niet meer uitgekomen. Ik voelde me afschuwelijk. Nu is het 07.00 uur de volgende dag en ik ben weer helemaal in orde. Ik zat om 06.00 uur al op het strand, De zon kwam net op, het is een magische plek. J en Z liggen nog lekker te slapen en ik zit in het restaurant te typen met een zacht muziekje. Z en J hebben gisteren met Pien en Anne gesnorkeld en gegeten. Ik heb ze niet meer gesproken dus ik ben ook benieuwd naar de verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jeroen, Zoë & Simone

Jeroen, Simone en Zoë op reis naar Maleisië en Bali. Mooie dingen zien, duiken, genieten van zon en zee en hopelijk ook wat oude bekenden tegenkomen. Joehoe!

Actief sinds 15 Juli 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 46443

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Maleisië - Bali 2013

28 Juli 2012 - 22 Augustus 2012

De Barlaeren

02 Augustus 2011 - 27 Augustus 2011

Andalusië

19 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

Bali 2010

29 April 2010 - 16 Mei 2010

Thailand

Landen bezocht: