Wat een fijne dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu Wat een fijne dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen, Zoë & Simone Lodewijks - WaarBenJij.nu

Wat een fijne dag

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Jeroen, Zoë & Simone

08 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Om 08.00 uur werden J en Z ook wakker. Dit is echt een tophotel, SarikanTang. We hebben een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad. De zon scheen en we besloten er maar weer een relaxdag van te maken. En omdat dit hotel zo fijn is besloten we ook nog 1 dag langer te blijven en pas maandag naar Koh Tao te gaan. De hele ochtend heeft Zoe met Pien in het zwembad gelegen. Het was heerlijk. 's Middags voor de lunch naar Hat Rin, het echte full moon party gebied. Wij hebben de lekkerste Pad Thai ooit gegeten terwijl Pien en Zoe aan de overkant crepes aten. Het was te gek om te zien dat Zoe gewoon een kwartier in het Engels zat te kletsen met Mae, de mevrouw van de crepes. Ze waren meteen dikke vrienden, Mae heeft zelfs het emailadres van Zoe gevraagd om met haar te gaan chatten in het Engels. De rest van de middag waren we op het strand. Een gek strand helemaal gericht op de Full Moon Party met allemaal barretjes. We hadden het al steeds gehoord maar je kunt hier echt niet zonder slippers lopen, er ligt ontzettend veel glas. Maar het is ook prachtig. De zee is superwarm en knalblauw. Er zijn veel bijzondere mensen, er is de hele dag iets te zien. Om 17.00 terug naar het hotel, zonsondergang kijken, even kanoeen, iets drinken, douchen en terug naar het strand om te borrelen. Onderweg zagen we een groep Thaise jongens voetvoleybvallen. Echt super met een heel klein balletje. Op het strand borrelen. Buy 1 and Get 1 Free. Helaas gold dit niet voor de wiskey cola van Jeroen en ook niet voor de shake van Zoe en in mijn Mojito hadden ze er al 2 gedaan. Ja ja,morgen bestellen we iets anders.
Nog even lekker Pad Thai gegeten en nu terug in de kamer. Net iets teveel zon gehad. Zoe is kapot in bed gestort en gaat zefs akkoord met morgen tussen de middag slapen. Ps Nog steeds jammer dat we ons foto project rond tattoo's niet hebben uitgevoerd want je weet niet wat je ziet hier. PS 2. Zoe is hier helemaal gelukkig met de honden van het hotel. Mali is favoriet, 10 kilo te zwaar en op dieet maar reuze lief.

• 08 Mei 2010 - 15:12

Jeanine & Co:

He lieve vakantiegangers,
    dat ziet er allemaal wel super uit! En wat een leuke verhalen. Klinkt als n echte topvakantie. Wij zijn jaloers, hier in NL is het koud en nat. Maar...wij hebben een verrassingstripje voor de boeg morgen. Dat wordt ook superleuk!
    Geniet nog daar.
    Liefs